Morfar bjuder på palt

Nu har jag just ätit lunch, morfar kom förbi med palt som han varit och köpt på Café Centrum :) Mums! Himla gulligt av honom! Nu sitter jag och fyller i papper från försäkringskassan om underhåll och sånt, vilket påminer mig om att det är 9 dagar kvar nu ;) Jag håller på att tjata ihjäl Emil om att han ska säga vad det är han har köpt. Men en eloge till mig, jag har faktiskt inte ens varit i närheten av att tjuvkolla ;D

Jo, om ni undrar varför jag är hemma idag så är det för att jag varit vaken hela natten och då blir jag inte så fräch kan man väl säga :/ Men nu har jag fått vila lite.. Men jag hatar när det blir såhär, jag får så himla mycket frånvaro från skolan. Även om det är giltig så ser det ju inte så himla bra ut :P

Snart far mamma och mimmi till stan, hade också velat följa men de kommer komma hem så sent så en annan gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0