Morgondagen

Imorgon har jag sovmorgon men jag ska ändå lägga mig nu! Så att jag kan vila ut mig helt typ :) Har ju känt mig så trött på sista tiden... Imorgon ska jag och Emil och se New Moon och efter det äta middag i stan, det ska bli super mysigt! Sen på lördag har vi ju vårt Disco, jag har blivit jätte nervös, förstår inte varför...

Det blev inte att jag var med Ida ikväll, hon hade fullt upp med plugg så Emil fick ta och komma hit istället, men det var ju mys det också ;)



Har äntligen fått min ultraljudstid!!!

Kommentarer
Postat av: din Emil.

åh älskling! det kommer bli supermysigt imorgon, jag längtar! älskar dig hur mycket som helst, du är helt underbar <3

2009-11-19 @ 22:29:54
Postat av: Anonym

ultraljud? är du gravid? :)

2009-11-23 @ 23:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0