Myspys

Hellu! Jag har haft en supermysig dag idag :) Har bara haft i princip en lektion för på den andra ställde vi iordning inför öppethus imorgon. Vi sitter på 5:an i hackspetten, ni kan ju komma förbi och köpa fika för en 5:a ;) Haha! Efter det gick i alla fall jag och min Honey på stan, vi köpte muggar som det står Din och Min på, ni ska få se sen :) Sen köpte jag En supersöt spargris, en tröja, leggings och lite julklapppar ;) Sen så fick jag en tröja av EMil och ett litet häfte med typ tjänster som jag har tillgodo ;) De ska användas.. Exempel; Middag ute, massage i 30 min osv osv. Vilken lycka! :D

Nu ska jag kolla hur det går för Emil som gör färdigt kladdkakan tills imorgon, sen ska vi mysa och se film! Ha en bra kväll! :) Tjiiing!

Kommentarer
Postat av: Din Älskling.

Det var en supermysig kväll :) längtar tills vi är med varandra och myser igen! och älskling komihåg att använda häftet vist, man vet aldrig när du får samma chans igen!;) haha, jag skojar bara. du behöver inte vara orolig för att inte få massage eller middag på någon fin restaurang även utan häfte :) jag älskar dig annasara, du är mitt allt.

2009-11-11 @ 20:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0