Nattinatti!

Nu ska jag snart lägga mig för att sova, väntar ara på att Emil ska komm hem från gymmet och ringa mig. Så jag kanske inte sover på en stund alltså ;) Vi måste ju prata om imorgon då vi firar ett halvår tillsammans. Fast vi har ju som redan börjat fira lite med Bion i fredags, men det blir nog en mysmiddag med en härlig myskväll imorgon!


Ihh! Nu är det inte länge kvar tills jag fyller år, idag är det 10 dagar kvar! Jag vet hur himla barnsigt det är att hålla på såhär, alla andra är ju å stencoola och bara va? jag, fylla år? ja just det ja... Jag börjar neräkningen ett halvår innan typ... För att vara helt ärlig brukar jag fira min halvårs dagar :S Haha!

Vill ändra hårfärg på mitt hår nu! Funderar på att göra det verkligen svart nu! Jo, det gör jag! Eller?





Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild :)

2009-11-24 @ 13:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0