Öppethus

Hello! Idag har vi ju haft öppet hus, så jag och Emil tog bussen halv 10 till Luleå och när vi kom fram så fixade jag hannah och jannie till vårt bord. Vi sålde fika och delade ut visitkort, det var rätt mysigt att sitta där :) Medan jag satt där så var Emil på stan och köpte sig en jacka, den var jätte snygg, också köpte han en present till mig, ett jätte jätte fint halsband! Hur fint som helst!!

Nu ska vi snart äta med min mamma och sen ikväll ska vi sova hos Emils pappa, det ska bli kul för det har vi aldrig gjort förut!

Dagen i bilder ;)






Min nya tröja (den andra har jag på bilderna ovan)


Nu sk jag dammsuga sen MAT :D


Kommentarer
Postat av: Din Emil

hehe och jag fick fixa muggar åt er ;) Åh älskling, du är underbar vet du det? allt du gör för mig och hur du är mot mig. det går inte att beskriva riktigt, du är helt otroligt underbar! jag älskar dig!

2009-11-11 @ 20:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0