Phu...

Så! Äntligen hemma efter en himla lång dag! Men vi har fått mycket gjort, fixat alla inbjudningar och så :) Det känns skönt att det också är klart nu! Nu sitter jag uppe på mitt rum med tända ljus och musik, myspys;) Förstår inte varför det är så himla kallt i mitt rum jämt, man fryser ju ihjäl!

Nu vill jag berätta om en lärare på min skola som ska ha cred för all tid han lägger ner på oss! Okej, ingen skrivare på skolan fungerade förra gången vi skulle skriva ut, då sprang han omkring med oss i typ 1 och en halv timma, trappa upp, trappa ner bara för att hjälpa oss! Och idag när vi frågade så var han på väg hem men ändå stannade han och hjälpte oss! Det finns härliga människor...

Och en fråga då  hur ska vi kunna sköta vårt skolarbete som vi får när ingenting fungerar? Det är ju nämligen inte första gången ALLT är sönder!



Everything you loved before you don't love no more...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0