Söndagen

Godmorgon på er! Det blev ingen skola för mig idag för jag mår så illa :/ Jag hatar när det blir så här, så fort jag ätit/sovit för lite blir jag helt knäpp (mår illa, blir yr, kallsvettas and so on...) Suck.

Men men... Igår bjöd Emils pappa oss på middag, vi åt ute på tresco, det var jätte gott! Sen hyrde vi en film som i såg hemma hos honom, 7 pounds hette den. Den var bra, men man fattade inget förens i slutet.. Sen så gick jag hem och la mig typ på en gång, pratade bara med Emil lite först. Det känns alltid så ensamt att sova själv när vi sovit så mycket med varandra :(

Jag älskar dig min lilla jävul ;)

Kommentarer
Postat av: din bara din.

Det är inte alls nå bra, min älskling ska ju få må så bra det bara går!.. tycker också att det är riktigt riktigt jobbigt att sova utan dig.. och vakna utan dig, det känns tomt. jag saknar dig min älskade älva!

2009-11-02 @ 18:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0