Vilken seg dag!

Gud så trött jag är idag! Ända sen imorse, det brukar ju ändå gå över men jag har känt mig helt slut heela dagen! Tur att det var en rätt kort och lugn dag då.. Först hade vi psykologi, då kom det någon snubbe och pratade med oss om sitt liv och att han haft massa psykoser och allt. Hade ju varit lite mer intressant om vår överlata lärare kanske berättat vad det är exakt. Sen så hade vi ekonomi och efter det geografi med en vikarie. Det var en ung kille, typ ny lärare. Man tror alltid att de ska vara rätt lugna, men så är det inte alls. Det är ju snarare de äldre och medelålderslärarna som är mer lugna och så, de nyutbidade är ju bara så överambitiösa! Anyhow, han var helt okej.

Nu är jag hemma och Emil är här. Tror inte vi ska göra någonting speciellt, bara mysa, men det är ju också viktigt:);)

Jag har haft en mysdag idag. Leggings = <3 !









Och nej.. Jag är inte klar med designen, kan inte bestämma mig för hur det ska se ut!

Kommentarer
Postat av: bara din Emil.

u look amazing baby! helt strålande vacker och snygg! jag älskar dig min underbara älskling!

2009-11-18 @ 17:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0