Knäppt

Hallå! Idag har det varit en lite konstig dag.. Orkar inte börja riktigt från början, men den har ändå varit kul.. Jag och Emil åkte in till Luleå.. Det hände mycket bara vi klivit av bussen. För det första så har Emil tappat sin börs, men han fick åka med ändå. Så när vi kom fram till Luleå så gick vi av bussen, in på busstationen och när jag står och fixar mig inne på herrtoaletten så säger jag, -Du, ska vi inte ta och se om börsen ändå ligger i din väska? Jag tittar upp på Emil och ser hans blick. Han har glömt den, på bussen som just åkt iväg. Och det var ingen liten väska, det va en stor jäkla bag ;) Haha! Jag håller på att skratta ihjäl mig men försöker ändå krama om stackars förtvivlade Emil som säger att allt bara blir fel hela tiden. Vi satt kvar på busstationen ganska länge, sen gick vi till Shopping och sen gick vi till busstationen igen, och åkte hem... Mycket givande. Men det var inte bara Emil som var lite tankspridd idag, det var jag ju också ;) Jag fösökte flera gånger betala med mitt kort idag, men det gick ju bara inte! Hm.. Visade sig att det gått ut, vilket det också stod med hyffsat stora siffror på kortet också, klantigt.

Vi får hoppas att det bli bättre imorgon. Då ska vi gå på stan och mysa, sen ska vi äta middag och gå på bio :) Det ska bli super mysigt ju :) Jag längtar!

Och jo,  han fick tillbaka sin väska. Busschaffisen höll typ på att skratta ihjäl sig - Jävla tankspritt att glömma en sån stor väska, Haha! Men det är ju min Emil, därför jag älskar honom ;)

Kommentarer
Postat av: Din Emil

HAha, det var inte min dag alltså.. men vi hade det grymt bra ändå :) riktigt lyckad dag ändå, trots dom småmissarna :) ser fram emot fler äventyr med dig älksling! i loveu

2009-10-08 @ 18:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0