Stan, middag, bio och mys

Dålig uppdatering, det är vad det är!

Igår var ju jag och Emil i stan och shoppade, åt middag och mös :) Vi hade hur kul som helst, eller i alla fall jag. Först gick vi på stan och Emil köpte sig en jätte snygg tröja och ett sånt hära.. Ja vad heter det? En skål som man smälter typ choklad i som man sen doppar typ jordgubbar i. Ja, ni kan få se sen :) Och jag.. Ja, jag shoppade. Jag köpte mig en tröja, en klänning och en kofta eller vad man ska kalla det. Jag köpte mig även en jätte söt kopp som jag älskar! Sen så gick vi på Ban Thai och åt. Vi velade fram och tillbaks om vad vi skulle äta, tillslut tog vi "middag för två", skulle kanske ha kallat det middag för fyra? Hur mycket mat som helst, men vi åt och åt och åt. Haha, som vanligt alltså ;) Sen så bokstavligt talat sprang vi till bion, vi såg The Ugly Truth, den var bra, rolig! Vi missade sista bussen hem och fick sitta på Max tills Jocke kom och hämtade oss. Himla skönt det var att komma hem sen och bara lägga sig och mysa!

Idag så gick vi upp och gjorde frukost och åt den framför tv:n, sen så for vi ut på vår springrunda. Det gick inte så bra idag, men det kan det ju inte alltid göra. Men det viktiga är ju att man kommer ut och rör på sig, inte om man springer ett helt varv eller inte :) Nu har vi hamnat framför tv:n igen, ska kanske snart gå ner och handla till middagen? Vi får se :)








Det här var förrätten, det var rätt kul, den smakade lika dant som en soppa som jag brukar göra, haha :)





Min nya favvokopp :D



Kommentarer
Postat av: Din pojke

Helt klockren dag och kväll:) det där var "våran" dag älskling, middag för 2 som var gjord för typ 4 i racertempo och en film som vi inte komihåg vad den hette när vi skulle se den :) haha, jag älskar dig min snygging, du är mitt allt <3

2009-10-08 @ 18:10:30
Postat av: Din Älskling.

du är så otroligt underbart vacker så jag tror jag håller på att dö varje gång jag ser dig.

2009-10-08 @ 18:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0