in school

Hello! Sitter i skolan och har geografi. Jaaa.. Jag vet, jag borde kanske jobba lite, men jag är inte motiverad alls idag! Vi ska jämföra två länfers befolkning, och jag har som gjort allt man kan göra i skolan. Hmm. Tror jag gör resten hemma :)

Igår var jag ju på vårdcentralen. Det gick ungefär som jag tänkte. Kändes inte alls som att hon förstod eller ens ville riktigt förstå. Man blir ju så himla frustrerad när man inte kan göra någonting liksom. Man är som i "deras" händer. Men jag fick i alla fall ta en massa prover, typ blodprov i armvecket. Usch! Inte skönt! Jaja, de skulle i alla fall ringa igen idag och visar inte proverna någonting så måste jag skaffa en ny tid. Vill inte ha ont längre.

Annars var min dag igår jättemysig. Jag och Emil var och slängde skräp, handlade, bakade och lagade laxsoppa som blev jätte god. Sen mös vi och sen skulle vi se Hollywoodfruar, men jag somnade och sov typ hela programet. Trevligt. Suck. Men det var i alla fall mysigt :) Idag ska vi gå en snabb sväng på stan och sen ikväll ska vi nog mysa, kanske göra smoothies?

Har min nya tröja idag, Mys :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg ;)

2009-10-06 @ 12:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0