Hello!

Hello! Internet fungerade inte igår :( Men ju längre blogg idag då :) Igår var jag såklart i skolan, sen så gick jag och Emil på stan och hade jätte mysigt och himla kul! Speciellt jag, för jag fick en massa grejer av Emil ;) Hihi! Hur gulligt som helst, jag fick en spargroda som vi har döpt till Wilmutt och en spray som jag tjajat om i år och dar! Sen så åkte vi hem och myste ännu mer. Ja gud vad vi myser...

Idag så har det varit PISS väder idag! Usch! Om det är sånt här väder imorgon så tänker jag inte vara med på skolfotot! Om det däremot är vindstilla och sol då är jag med.. Tänker ju inte stå där med blött och fult hår. Haha! :) ! Så Sen efter solan så gick jag och Emil på stan, igen, men idag var det för att köpte en present till Britta som fyller 19 idag :) Grattis Britta! Så sen ska jag dit på kalas, det ska bli kul :)




Kommentarer
Postat av: Janne

Den 29:e i förra månaden hade du ett prov.

Hur gick det??????????

2009-10-07 @ 19:56:37
Postat av: din bara din.

jag tycker alltid att vi har grymt kul när vi går på stan tillsammans! :) vi hittar alltid nånting att skratta åt tillsammans, om än det då är en av mina dumma kommentarer, nån flummig mössa eller annan liknande outfit som provas eller att vi bara skrattar utan nån särskilld anledning alls. Du gör mig lycklig och får mig alltid att skratta :) jag älskar dig annasara, min vackra ängel.

2009-10-08 @ 17:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0