Fredag

Hello! Gud så skönt det är att vakna utan att väckarklockan ringer, man känner sig mycket mer motiverad att gå upp då! Ah, har lite träningsverk idag, jag och Emil var ju ute och sprang igår :) Och sen tränade vi lite hemma hos mig. Det var jätte skönt! Nu ska jag snart börja gå och fixa mig lite, tänkte ju vara lite fin idag.. Men jag vet inte vad jag ska ta på mig :/ Alltid detta i-landsproblem.

Nu ska jag gå och försöka få fason på mitt hår, förstår inte hur jag sovit inatt. Haha ;)



PÅ busstationen ;P


Emil försökte byta om lite diskret på hm




Åh, vad kul det ska bli att se bio ikväll, det var jätte länge sen!! :) Ha en bra dag, see u!
Tjiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0