Fullt upp!

Nu har jag bokat min flygbiljett till pappa över jul :) Den 22:a december till den 29:e, då hinner jag fira jul där och vara hemma på nyår, prefekt! Jag känner mig rätt stolt över mig själv. Haha ;)

Idag ska jag göra massor känns det som. Jag ska ringa vårdcentralen och försöka få tag i mina provsvar, är rätt sur för de skulle ha ringt förra tisdagen.. Jag gav dem en vecka. Jaja, ska försöka klara upp det där idag. Sen så ska jag ringa kommunen och försöka få tag p åhon som håller i uthyrning av lokaler, igen, och försöka få boka en lokal. Vi ska ha den till vårt UF-företag, mer om det sen ;) Jag har även fixat en mikrofon, det känns bra! Sen ska jag göra ett syntest till körkortet för mitt var ogiltigt, blä! Jag ska också ut och gå med min mamma, plugga och rensa i min garderob. Massor att göra idag med andra ord :)

Kanske bra att börja nu? Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0