Helgen

Hello! Ursäkta den dåliga uppdateringen... Har haft lite att göra i helgen. I fredags så firade jag och emil 5 månader, egentligen är det nästa lördag, men då är jag borta :/ Så vi myste på på fredagen nu istället :) Det var jätte mysigt och emil lagade mat och allt till mig:) Sen igår så skulle vi ha myskväll med min syster men då fick jag så fruktansvärt ont i magen så vi blev tvugna att åka in till lassarettet i Piteå och vara där hela kvällen. Var rädd att det skulle vara blindtarmen, men kan ni gissa? Jag  är helt frisk.. Nu tror ni säkert att jag inte alls hade spciellt ont, men jag trodde jag skulle dö..

Idag så har vi bara tagit det lugnt för jag känner mig fortfarande inte bra...

mysdag

Emils underbara mat :)



Kommentarer
Postat av: Din pojkvän.

Det blev ju en helt suverän kväll i fredags! vi hade hur mysigt som helst :) dom här 5 månaderna med dig har varit dom bästa månaderna i mitt liv! jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar och håller av dig min älskling. Hoppas att du vet att jag gör vad som helst för dig, allt mellan himmel och jord. du är mitt liv. den jag lever för. Hoppas att dom snart kan fastställa vad det är som gör att du har så ont... Jag älskar dig Annasara, För alltid din Emil.

2009-10-20 @ 17:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0