Helgen

HejHej :) Har inte hunnit uppdatera någonting i helgen, har gjort en massa saker:) Men i fredags var jag med Emil. Vi hade det jätte mysigt, vi gjorde mat och sen la vi oss i soffan och såg CSI tills vi somnade och sov till typ klockan 23 eller någonting. Haha, då gick vi upp och la oss och mös och pratade innan vi somnade igen. Jag vaknade tjugo över sju på morgonen och var jätte pigg så då gick vi upp och gjorde frukost och åt framför tv:n. Sen så packade vi ihop lite grejer och åkte med Leo och Dessi till Idafors. Det var mysigt. Emil och Leo byggde på en bastu och jg och Dessi pluggade, typ i alla fall. Sen så grillade vi till middag och mös på. Och efter det skulle jag och Emil hem och se matchen mellan Sverige och Danmark, men då kom typ aldrig hans bror så vi blev jätte sena och jag blev på jäkla dåligt humör... Missade hela första halvlek.. Suck..

Efter matchen, som vi såg hos mig, så for vi hem till Emil och sov där. Det var mysigt. Vi sov typ till halv 1... Vet inte riktigt, det känns som att man missar hela dagen när man sover så länge.. Jaja, vi gick i alla fall upp och gjorde frukost och såg på Twilight igen :) Den är bra! Sen så la vi oss i sängen och mös ännu mer tills jag skulle hem. Mysmysmys..



Vi gjorde det jätte mysigt när vi skulle plugga, vi satte oss i solen med en massa godis och kakor :)





Kommentarer
Postat av: Din Älskling.

En riktigt lyckad helg på alla sätt, förutom då vi skulle hem i lördags förstås, men överlag så var den helt kanon:) du gör mig lycklig annasara, du är min stjärna, mitt allt. jag älskar dig.

2009-10-14 @ 18:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0