Hemma dag

Hallå :) Har redan hunnit med massor idag! Jag gick upp vid 7 för då skulle Emil också upp, så vi åt frukost och sen for han. Så jag la mig och vilade en liten stund bara och sen så dammsög jag huset, städade inne i badrummet, städade mitt rum, vilket behövdes! Och ja en massa annat också. Nu har Emil till och med fått en egen hylla i min garderob, städade nämligen ur den idag och det blev ju lite plats över;) Nu ska jag snart ut en sväng, vill inte träna för hårt för jag har fortfarande jäkla ont och det kanske inte blir bättre av det. Men ut ska jag i alla fall :) Sen ska jag plugga och vara med Emil också :)

Varför jag är hemma vissa måndagar är för att jag bara har en lektion och den måste vi inte vara på alltid. Det är på den vi jobbar med vårt företag, men det är ju inte alltid man kan göra det från skolan :) Jag skolkar inte :)

Funderar på att ändra hårfärg.. Inte så mycket men jag skulle vilja ha lite rödare.. Hmm... Svårt att förklara.. Typ den här färgen fast inte riktigt lika rött :)



Min kompis Britta och jag :)

Kommentarer
Postat av: Janne

Just nu är det 25 grader och T-shirt som gäller. Hur har du det?????

2009-10-20 @ 09:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0