Hemma igen

Nu är jag hemma igen.. När jag landade i torsdags så for vi direkt till boden där är vi skulle ha disco, det är vår affärside, disco för typ små barn. Eller då var det från 6-10 år och nästa gång ska vi ha för mellan stadiet :) Discot blev i alla fall hur lyckat som helst! Vi tjänade mer än dubbelt så mycket som vi hade räknat på! Barnen var hur söta som helst, även om det var rätt svårt att göra sig hörd, haha ;)

När jag kom hem till älvsbyn så hämtade vi Emil som sov hos mig, det var jätte mysigt! Och idag har vi varit ner på byn och funderat på hur vi ska klä ut oss, jag ska vara en älva :)

Här är lite bilder, det kommer säkert mer sen :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0