hos pappa

Hallå! Nu är jag hos pappa, kom fram igår kväll och ska vara här till på torsdag :) Jag har ju glömt mobilsladden så det bir inga bilder förens jag kommer hem till mamma igen.

Igår så följde Emil med till min skola och var med mig hela dagen tills mamma kom och hämtade mig och körde mig till Kalax. Flygresan gick bra förutom några asstöriga tjejer som skrek hela vägen, tror inte att någon kunde sova på planet typ :/  Jaja, sen gick jag och väntade på tåget till södertälje där pappa och småkottarna väntade  :)

Nu har vi nyss komit in, vi har jobbat mde bilen och allt och tar en paus nu :)

Jag vet, har haft den här bilden massor, men det är en av mina favoriter. Hjalmar såg helkul ut på alla för han hade godis i munnen ;)


Miss my honey!

Kommentarer
Postat av: din Emil

åh Annasara, jag saknar dig älskling!:) du har rätt den där bilden är hur skön som helst! :D jag älskar dig, du är underbar! längtar nå så hemskt mycket efter dig.. alltid din Emil.

2009-10-24 @ 19:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0