Jag är en älva!

Nu är vi utlädda, eller inte emil men han vet i alla fall vad han ska ha på sig nu :) Jag är en älva och han ska vara en jävul ;) Jag har också klätt ut min syrra som ska gå Bus eller Godis ikväll :)

Vi vet inte riktigt vad vi ska göra ikväll, vi ska nog ut och så kanske vi drar och sjunger singstar hos emil sen ;) Haha! Vi blev jätte sugna på det idag!




Och igår var jag med britta, hon färgade mitt hår och så :) Sen for vi ju och lyssnade när Brittas Rickard spelade på Café Storgatan, det var mysigt... Sen gick vi hem till Emil där alla spelade ett charadspel, så vi var också med och vi var skitbra! :)






Kommentarer
Postat av: Din Emil

Det var en supermysig kväll :) dock grymt varmt på det cafeet där.. jag älskar dig mitt hjärta!

2009-11-02 @ 18:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0