Jobb

Phu! Nu är jag hemma efter en sväng runt hela älvsbyn i princip. Jag har varit in på några ställen och på två så lät det rätt så lovande. Speciellt på det ena. Jag gick dit för att höra om jobb och de sa att det behövdes och så och de var jätte trevliga men att jag var tvungen att prata med deras chef och hon satt på kommunen men när jag kom dit så var hon inte där och skulle inte komma in på hela dagen. Men jag fick telefonnr och allt så jag ska ringa och försöka bok en tid med henne :) Och till den andra håller jag på at ringa just nu. Undrar om de är på samma möte kanske? ;)

Nu ska jag verkligen försöka sätta mig och plugga, det går verkligen inte framåt där kan jag lova! Det går ingenstans alls :/  Jaja.. Det måste göras!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0