kort om dagen

Tor bara vi drar en snabbis av dagen idag va?

Idag:
Gick upp svintidigt och sa hejdå till mina söta syskon, kommer inte se dem förens till jul! Buuhuu! Sen så drog vi till pappas jobb där bussen gick ifrån till BodaBorg. Vi åkte ju dit med hans konfirmand+föredetta konfirmandgrupp. Sen så när vi kom dit delade vi in oss i grupper, jag var såklart i pappas grupp med några andra :) Det gick sådär för oss, tre stämplar, och jag klämde fingrarna i en dörr så de är helt blåa, suck. Har typ blåmärken på hela mig nu!

När vi kom hem hit igen så började vi lacka min bil och nu är den röd och fin! Helt underbart fin faktiskt, jag är så lycklig! Vi ska snart gå ut igen och kolla till den sen ska jag godnattprata med min älskade Emil och sen ska jag sova, något jag längtat efter hela dagen!

och påtal om ingenting alls, jag älskar min nya, tjocka halsduk!

Kommentarer
Postat av: din bara din.

Din bil är ju helt grymt snygg! :) är så väldigt avundsjuk på dig älskling...:)stackars gumman.. Det där med att klämma fingrarna i dörren lät som nånting jag skulle lyckas med, man blir som man umgås brukar man väl säga ?:) Nä älskling, du får ta och komma hem snart, jag längtar som en galning efter dig! älskar dig mer och mer för varje dag som går! Din Emil.

2009-10-26 @ 22:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0