min bebis

Hej :)  Nu har jag och pappa en paus från bilfixandet! Åh, den blir så fin! Så fort jag kommer hem till mamma ska jag sätta in bilder på den så ska ni få se min lilla pärla, min bebis :)

Imorgon åker jag hem till lilla älvsbyn.. Känns alltid lika hm.. kluvet? Jag vill ju hem till mina vänner, emil, mamma, mitt rum ja ni vet.. Men samtidigt så är det här ju också hemma. Det kan vara lite jobbigt ibland... Men planerna efter skolan lutar ju åt att jag och emil flyttar hit ner typ någon gång, jag vet inte när. OCh då kommer jag ju bo närmare pappa ett tag och då kan ju vi ses oftare och jag hinner träffa mina andra syskon mer också :)

Det ska i alla fall bli himla mysigt att komma hem Emil igen, jag längtar efter dig!

Kommentarer
Postat av: Din pojkvän.

ser framemot våran framtid tillsammans!:) jag lägntar efter dig också, hur mycket som helst! jag älskar dig annasara, du är den vackraste som finns!

2009-10-28 @ 21:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0