Rubrik?

Jehello! En heeelt vanlig skoldag har det varit idag, förutom att det var skolfoto idag då. Och eftersom att det var sol och vind stilla så var jag ju med ;) Jag fick stå i mitten mitten eftersom jag är kortast, suck, alltid samma plats ända sedan 7:an. Efter skolfotot så hade jag lektioner som vanligt och sen åkte jag hem, är hur jäkla trött som helst.

Igår var jag ju på kalas hos Britta det var mysigt och kul. Vi fikade och pratade på typ :) Emil var också med, så vi for hem till honom sen och sov där, det var jätte mysigt! Och jag har tydligen börjat prata i sömnen som fasen? Typ den senaste månaden tror jag.. Jag pratar, jag skrattar, jag gråter, jag vet inte vad som hänt men jag drömmer hur mycket som helst och ofta jätte konstiga saker som ändå känns jätte verkliga. Inatt vaknade jag av att jag grät. Det är ingen rolig känsla. Även fast man vet att det inte är som i drömmen så sitter den där känslan var i kroppen.. Det har den gjort för mig hela dagen typ...





Höst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0