Söndag

Godmorgon! Inte för att jag vaknade nu precis, jag har varit uppe sen klockan 8 imorse, fick frukost på sängen av söt Emil :) Sen gick vi ner och såg På smällen och åt lite mer frukost. Vi ska snart börja städa, det behövs, hehe. Men det är himla skönt att kunna göra det i sin egen takt eller hur man nu ska säga det.. Det är nästan mysigt då.

Vi hade så mysigt igår. Efter min sista blogg så prövade vi den där grejen, vi doppade jordgubbar och godis i chokladen. Sen så mös vi bara och tillslut somnade vi i soffan och här har vi sovit hela natten till musiken jag glömde slå av, men det var mysigt!


Jag och en jordgubbe :)


Uh, imorgon ska jag till doktorn. Lite nervös är jag. Är lite rädd att de inte ska lyssna på de jag säger utan bara avfärda det och typ säga att det inte är någonting också har de fel. Åh...

Kommentarer
Postat av: Janne

Det heter

http://sv.wikipedia.org/wiki/Fondue

Läs och lär :)

2009-10-04 @ 13:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0