sovgott :)

Hello! Nu har jag pluggat lite med Emil ;) Ja.. Jag pluggade faktiskt, det gick bra. Kändes som att det inte fass så mycket mer att göra nu. Kollar igenom det imorgon en snabbis och sen så får det vara klart :)

Vet ni hur himla trött jag blivit? Så fort jag sätter mig på bussen så somnar jag och sover en riktigt sån där djup sömn ni vet? Så att det känns helt typ luddigt när man vaknar.. Haha, det var det bästa sättet jag kom på att beskriva det på ;)

Jag har också pratat med pappa ikväll, om när jag ska dit och så. Jag ska ju dit nu på fredag, det ska bli jätte kul! Vi pratade lite om vad vi ska göra och så. Hm, det lät som att jag ska åka tåg från arlanda till södertälje.. Jag är ingen tågåkare direkt. Jag känner mig så himla borta bara, vet aldrig när jag ska kliva av eller var man får sitta :/ Det är läskigt med andra ord...

Imorgon blir det nog en lång dag, kanske kommer hem halv 7 i värsta fall :/ Men då lovade Emil att han skulle fixa iordning eller i alla fall börja med middagen, det känns skönt så att man inte måste ägna massa tid åt att göra mat när man kommer hem så sent :) That's why I love u ;)

Här är festlinnet jag pratade om... Det syns inte riktigt hur det ser ut, men det är fint :)



Nu ska jag sova, eller först ska jag ringa EmilPemil och sen sova :) Sovgott inatt! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0