Spännande dag?

What a day! Det är allt jag har att säga... Vet inte var jag ska börja någon stans faktiskt. Kanske med att jag försov mig för att ta det hela from the begining, hah. Okej, jag försov mig, jag sprang till bussplatsen där det stod en massa folk och precis när jag kom dit så kom bussen, jag krånglade upp mitt busskort och klev, stressat, in på bussen. När jag kom in på bussen och hade satt mig tillrätta och åkt en bit så tänkte jag; Oj, vad många nya som åkte med Luleå bussen idag då. Hm! Det kanske inte var så jäkla konstigt eftersom att jag gått in och satt mig i piteå bussen. Pinsamt det är vad det är! Och eftersom att jag var för "stolt" så vågade jag inte kliva av bussen utan fick snällt åka med till Piteå där jag fick sitta och vänta på bussen till Luleå i 2 timmar så att jag skulle hinna till i alla fall min sista lektion, Geografi, vilket jag gjorde.. Allt detta medförde i alla fall att jag missade lunchen och har därför bara ätit; En chokladboll, En kaffekopp och En twix idag. Jag är hungrig...

Underbussresan skickade jag iväg några panik-sms. Emil svarade såhär:
- Åh nej! Vet du var du är? Gå fram och prata med busschaufören och säg som det är, i värsta fall får du byta buss när du kommer fram. Jag älskar dig anna sara.
Jannie svarade såhär:
-Hahahah är det sant?!
När jag ringde min mamma så skrattade hon bara.. Haha;) Skulle nog jag också ha gjort..

Tog mig en fika på Röda lycktan, i min ensamhet..




Kommentarer
Postat av: Jessika

Du har sjukt fint hår :) Har blivit så långt sen jag såg dig sist :P haha!

2009-10-14 @ 17:24:35
URL: http://jessiiika.blogg.se/
Postat av: Din Emil.

Åh älskling, du har haft en allt bra tuff dag idag... Snacka om otur att pitebussen skulle vara försenad så pass mycket att den kom samtidigt som luleåbussen skulle ha kommit.. du får ta och göra samma sak imorgon så åker du med samma buss som mig?:) Förreesten, det här bara måste sägas, du ser helt strålande fantastisk ut, grymt otroligt snygg! som alltid ;) Jag älskar dig min älskling! / Din, alltid din kille Emil.

2009-10-14 @ 18:06:28
Postat av: Janne

Jag är stolt över dig......eller hur man nu säger LOL

2009-10-14 @ 21:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0