Vinter?

Blääblääbläää för vinter! Usch! Hatar vinter! Hatar kyla! Drar nu till mitt hus i Marbella där jag ska ligga och glassa vid poolen varje dag medan jag blir uppassad av min betjänt som kommer springandes med vindruvor, juice, fläktar mig när jag behöver osv osv... Önsketänkande...





Nu ska jag sätta igång med lite pluggande. Har ekonomiprov i morgon.. Hej och hå vad tungt det kan gå! Haha. Guud så trött jag är, det är ju då den dåliga humorn kommer fram i mig.. Ska bespara er det lidandet;)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Janne

Vinter.....säger bara en sak Saharaöknen :)

Temp någonstanns över 30, ska ta reda på exakt så du får veta. Värmen är underbar!!!

2009-10-21 @ 21:57:20
Postat av: Anna-Sara

Lägg av nu, det där gör du bara för att jäklas ;)

2009-10-22 @ 13:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0