At home

Är hemma idag, igen. Börjar bli smått stressad av det här, känns som att jag varit hemma jätte mycket från skolan. Men idag kunde jag verkligen inte åka, har legat deckad på badrumsgolvet inatt, behöver jag säga mer?

Har tänkt lite på vad mn skriver åt folk och  så, tillexempel när man kommenterar någons blogg. Började tänka på det efter en rätt elak kommentar jag fått, såklart anonym. Haha. Jag tänker som så att om man nu måste säga vad man tycker om någon så ska man väl ändå kunna stå för det? Eller? Sen så finns det ju en liten smart grej som heter IP-numer så anonym kommenterar är ju inte så anonym egentligen. Men shit the same, det vet ju de flesta redan. Hur som helst, gissar att det är rätt många av er som, precis som jag, följer de stora bloggarna? Man blir ju rent förbannad när man läser kommentarerna de får! De är så fula, dumma, äckliga och så vidare...  Vad får de som skriver så ut av att skriva sånna saker? Inte speciellt mycket va? Man kan ju inte må speciellt bra som människa om man har ett sådant behov av att trycka ner andra? Eller vad tror ni?



Saknar utomlands! Nästa gång blir det jag och Emil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0