Booooring!

Ååå, jag har det så tråkigt.. Suck.. Och det värsta av allt är att jag vet att uppe på mitt rum ligger det två härligt tjocka skolböcker som bara väntar på att få läsas igenom. Men neeej, jag vill inte, vill inte VILL INTE! Så jag sitter här istället och läser bloggar och facebookar. Totalt, helt superonödigt.. men ändå.. Tänkte att Emil kunde ta och ringa mig snart så att jag kan få berätta vilken tråkig morgon jag haft. Men det verkar som att han läst mina tankar och försöker slippa undan att prata med mig. Ha! Det kan du ju glömma Emil! ;) Nej men guud, vad jag svamlar.

På kreta blev jag bortgift..



Neeee.. Men jag fick gratis glass, MUMS, vad god den var!

Åååå! Vet ni! Jag har införskaffat mig en Volym master! Jeeej! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0