Dilemma

Hallå igen! Nu ska jag snart sova.. Eller nästan, ska plugga lite till och sen ringa emil. Hmm.. Har ett litet dilemma, eller vad man nu ska kalla det. Vi är bjudna på 70-tals fest den 26:e och jag kan evigt inte komma på vad jag ska ha för kläder. Inte bara det, jag kan inte ens bestämma vilken "stil" jag ska ha! Första tanken är väl typ lite hippie, men det finns ju så mycket mer.. Åhh! Har ni några tips? SKulle bli jätte jätte glad om ni hjälpte mig!



Jag och Emil? Haha ;)

Well, nu ska jag nog fortsätta med pluggandet! Sov gott :)




Kommentarer
Postat av: Emil

haha, snygg bild du har hittat som "70-tals bild"! vi kommer dock vara så mycket snyggare än sådär, iallafall du älskling :) jag älskar dig!

2009-09-14 @ 17:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0