dålig uppdatering

Hello! dålig uppdatering på sista tiden... Jag har faktiskt varit hos pappa oh fixat med bilen i helgen :) Nu börjar vi äntligen komma någon stans, eller rättare sagt, det börjar synas att vi är på g :D

I fredags följde Emil mig till skolan, vi gick på stan rätt länge och hade jätte mysigt och kul :) Han stannade ända tills jag skulle åka till Kalax.. Gulligt! Idag så var jag ledig från skolan så jag och Emil åkte in till Luleå igen och har gått ännu mer på stan, haha. Sen åkte vi till myrorna för att se om det fanns några klder till 70-tals festen, men inte det inte. Annars gick vi bara på stan, köpte lite underkläder och lite skrivblock :)

Jag och Älsklingen på HM ;)





Kan ju bara tillägga att man faktiskt kan kolla vem som komenterar på bloggen.. IP nr ni vet ;) Så det funkar inte med att bara vara anonym.


Kommentarer
Postat av: Din Emil.

Så grymt kul det var! :) jag passar ju då verkligen inte i hatt men du däremot passade ju både i hatt och mössa älskling. riktigt nice!;) tur att du inte tog med bilden på mig i hatt och halsduk, tack för att du skonade alla dina läsare och mig från det. Jag älskar dig Annasara.

2009-09-21 @ 20:31:42
Postat av: Anna-Sara

Den kommer älskling, den kommer ;)

2009-09-23 @ 08:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0