70-tals fest, what to wear?

Hello! Jag tänkte uppdatera bloggen i torsdags men mitt i allt insåg jag ju att jag höll på att missa sista bussen. Haha, klantigt! Hur som helst, vi firade ju 4 månader i torsdags :) Vi hade myskväll och allt! Vi gjorde varm choklad med grädde åt glass med sirap och massa annat. Men vi mös mest ;) Sen igår så var jag i skolan, hade en lektion.. Sen åkte jag hem och var med Emil en till stund, men hade nog rätt så bra med feber igår så jag var rätt trött.. Men jag gjorde ändå mat till mami, kycklingfiléer fyllda med ost och basilika och till det tomatbakad potatis med sqash (?). Gott :D Sen gick jag och la mig, och somnade garanterat innan klockan 10, haha! Därför vaknade jag så tidigt idag!

Jo fan, det är ju 70-tals fest idag, och vem vet inte vad hon ska ha på sig? Mmm, precis.. Jag. Suck. Jag har väl lite alternativ men jag hittar inte någonting som känns helt typ.. Rätt.. Och det är ju kul om det gör det när man ska vara bland massa folk som man inte känner som dessutom är "rätt" klädda... Jag börjar bli nervös!!

Om ett tag, eller vid klockan 10, kommer Emil hit och då ska vi göra mysfrukost, plugga lite och sen ska vi väl börja fixa oss :) Lägger väl in någon bild sen på oss, haha ;)

Nu ska jag se film, Tjiiing!





I tordsdags och fredags blev det de här kläderna.. Böjar kanske bli lite kallt nu..


Kommentarer
Postat av: Din pojke

Men älskling då, du behöver inte vara nervös för 5 öre, det ordnar sig. jag lovar :) Det där såg ju grymt gott ut, blev ju riktigt sugen, rent ut vråååålsugen! det där måste du och jag laga nån dag:) jagälskardig!

2009-09-26 @ 08:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0