En liten söt fågel flög vilse

Vad ska man säga om den här dagen då? Inte mycket antar jag. Finns inte så mycket att säga. Har känt mig jäkla nedstämd idag, kanske är det vinterdeppet som är på ingång? Vem vet.. Jag hade i alla fall mitt geografiprov idag och det kändes jätte bra :) Så det gjorde mig lite glad i alla fall, en annan sak som gjorde mig glad var skolmaten (!) Laxsoppa, vet ni hur god den är? Jummmeeeyyyy!!! Åt nästan tills jag sprack kändes det som, och till middag blir det tacos, haha. Men ikväll ska jag och Emil ut och springa. Det ska bli skönt.

Idag räddade vi en fågel förresten. Eller vi, våran psykologilärare Gunnel som gör allt i slowmotion, räddade den. Den var instängd i ett klassrum så vi sa det till henne så att hon kunde gå in där, öppna fönstret, och fösöka släppa ut fågeln, det gjorde hon vilt påhejad av oss som hade ställt oss på en säker plats utanför klassrummet och stängt dörren. Men ändå, vi gjorde en liten insats i alla fall...

Ja.. nämen inte vet jag varför det blev såhär. Men om ni tar den här minen och gör om den till en känsla, så kanske ni förstår hur gormig jag känt mig i huvudet idag.. ;>


Annars är allt precis som igår...


Och dagen till ära, en bit utav en av mina favvolåtar, trots att den är utnött som fasen, I know!

"If I were a boy
I think I could understand
How it feels to love a girl
I swear I'd be a better man.
I'd listen to her
Cause I know how it hurts
When you lose the one you wanted
Cause he's taken you for granted
And everything you had got destroyed"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0