En dålig dag

Åh.. Vad irriterande det är att åka till skolan för en lektion. Det förstör som en dag man kunnat göra massa annat på. Då menar jag även viktiga saker, typ plugga på min geografi, gå till Ica i tid för att hinna prata med han som är chef där och ringa hon som har hand om lokaler i tid innan hon gick hem. Typ. Suck.. Eller det som stör är väl egentligen bussarna, som inte går. Blir ett himla väntande hela tiden. Gud så less jag är. Hm, har jag en dålig dag kanske?

Men hur som helst, jag var på skolan idag. Vi jobbade med vårt företag och försökte oss på att göra en hemsida. Får se hur det går med det. :) Så visst har jag gjort roliga och vitiga saker idag, det är bara att det ska ta sån tid innan man kommer hem som stör mig.. Nu ska jag snart börja plugga geografi inför imorgon. Tänkte göra det lite mysigt här innan, det går så mycket bättre då. Sen ikväll ska jag tona håret på min lillasyster, åh.. Hon börjar bli så stor. Tycker det är så gulligt att hon vill tona sitt hår :) Min lilla sötnos! Och mina andra två sötnosar de växer de också. De är så söta hela högen!!

Dagens:






Gillar mina nya skor. Jag blir längre, haha. Rättare sagt 10,5 cm, det är inte illa. ;)

Kommentarer
Postat av: din bara din.

wow, du ser het fantastisk ut älskling! varje gång jag ser dig blir jag lika häpen och tappar hakan i golvet :) du är helt otroligt vacker vet du det? jag älskar dig, alltid din Emil.

2009-09-28 @ 18:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0