Godnatt

Wellwell, börjar få iordning min dator nu. Men jag ska ändå lämna in den så att de får kolla upp den lite. Behövs säkert ändå..

Kom just hem från en låång promenad med Emil. Det var jätte mysigt och vi har pratat om allt mellan himel och jord. Skönt att få ur sig allt, även om det kan vara små saker om att det är tråkigt att städa eller något sånt svamel bara.. Det är inte länge nu tills vi firar vår 4:e månad, men det känns lite fel att säga det liksom. 4 månader.. Det känns  som så väldigt mycket längre, på ett bra sätt. Jag ser verkligen fram emot alla kommande månader och år, jag är förväntansfull inför allt vi kommer göra, både stora och små saker. Men samtidigt vet jag att vi har tid, för det har vi, vi har hur mycket tid som helst. Vi kan göra allt i den takt vi vill.. Fast det är ju självklart att jag många gånger längtar efter den där dagen, du vet älskling;)

Nu ska jag plugga lite innan jag ska godnatt prata med Emil.. Jag har ju prov på Torsdag tydligen.. Kul.. Godnatt på er! :) Och puss på dig Emil!



Min och Emils låt

Kommentarer
Postat av: Din Emil!

åh älskling, jag längtar också med spänd förväntan på alla kommande månader och år! och jo vi kommer hinna göra allt tillsammans men jag vill göra allt tillsammans med dig nu på en gång känns det som! :)och vet du när vi hade pratat på lunchen så hörde jag våran låt på radion:) jag älskar dig så otroligt väldigt väldigt mycket!

2009-09-08 @ 16:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0