Håret är tonat

Hej.. Igen.. Jag håller på att dö av sällskapsbrist.. Suck. Imorgon ska jag åka till skolan, klarar inte det här längre.. Jag har i alla fall färgat håret nu, det blev jätte fint :) Det enda var väl att det råkade komma lite färg på mammas garderobsdörr, hoppas hon inte märker någonting. Ni får nog se resultatet imorgon :)

Körde just ett litet träningspass, men insåg snabbt att det inte var en så bra idé då benen började skaka efter någon minut. Kanske inte är 100% frisk än men snart så?

Vet ni vad? Imorgon firar jag och Emil 4 månader :) Kul va? Vi funderar på att göra någon mysig middag och så, men typ fira det någon annan dag för jag kommer hem halv 7 imorgon och sen så är det ju skola på fredag men nästa helg så är jag helt själv här hemma så då kan vi ju ta igen allt mys som vi missat när jag varit borta ;) Haha! Nä men då tror jag att vi har planer på att gå på bio eller någonting sånt, eller så är det bara jag som sitter och hittar på ;)



Ich habe photogeshoppat

Kommer aldrig glömma vår underbara tyskalärare i 9:an...

Kommentarer
Postat av: din bara din.

Du sitter inte alls och hittar på älskling :) det ska vi göra, sådeså!:) jag sitter här och funderar på om vi ska grädda vofflor imorgon, med grädde sylt och socker, kanske vaniljglass? ;) 4 månader imorgon, helt underbart! jag älskar dig min snygging!

2009-09-23 @ 17:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0