Helgen

Åhhhh! Klantigt av mig! Vi hade ingen FE imorse, så jag trodde jag började min första lektion 15.20 så jag la mig och sov igen. Skönt tänkte jag! Men så var inte fallet. Haha. Den första börjar klockan 14.00, och då kommer jag komma försent som fasen eftersom att bussen kommer fram typ 14.40 eller någonting och jag missade just den enda buss som går innan 13.35 bussen.. Jag vågar nog inte åka, haha! Komma försent till en lektion med massa nya människor. Bra första intryck. Då kör jag nog på att jag var sjuk istället. Men hade jag åkte nu så hade jag haft hål i typ 4 timmar!!! Inte värt det!

Jaaa, min helg har varit jätte mysig. Jag har varit med Emil och vi har ja.. Myst ;) Men jag har varit jätte trött! I lördags somnade jag klockan halv 10!! Och så vaknade vi typ klockan 2, på dagen! Vi blev lite förvånade båda två kan man ju säga.. Jaja.. Det är i alla fall hur skönt som helst att vara hemma med älsklingen igen :)

Åhhh, vad jag saknar att vara sommarklädd!!! Det är ju så kallt och regningt här hemma!


Kommentarer
Postat av: ines

Åååh vilket fint linne!:D

2009-09-10 @ 22:45:59
URL: http://inesaabjerg.webbblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0