In school!

Sitter i skolan och har reovisning och beskattning. Inte allt för roligt... Är jäkligt hungrig men har inte lunch förens 12.25. Ahh!! Idag åkte jag buss med Emil, det var jätte mysigt. Han skulle inte ens med min buss, men han åkte med den ändå! Sötnos ;)

Idag är det pannbiff tror jag, det är gott, om man tar Rätt! Det är viktigt! Ta inte från den "vanliga" pannbiffen, ta istället från fläskfria! Mycket godare! De är bättre stekta och lite frasigare och mycket godare smak. Inte alls lika gråa och trista! Kom ihåg det!

Nu ska jag fortsätta :) Tjinng!

Kommentarer
Postat av: Din pojke!;)

där kan vi snacka om riktigt mys! det var riktigt skönt och tur att jag missade pitebussen den dan :) hur underbart som helst! i love u.

2009-09-13 @ 21:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0