lite om helgen

Hello!  Tänkte hinna skriva ett inlägg innan jag börjar med geografin, har ju prov på tisdag, inte taggad! Har haft en hur mysig helg som helst! I lördags var vi ju på den där 70-tals festen, det var kul :) Jag kände mig nöjd med kläderna och allt, och vi hade kul. Fast ändå stannade vi inte så länge utan for hem och myste typ redan vid 11, haha. Fast jag sov inte så bra inatt, har mått så himla illa. Inte alls kul. Men emil har varit en ängel och varit upp och kokat te, gjort varmt vatten med socker i till mig och massa annat. Sen vid 9 så gick han och köpte oss frukost och hyrde en film så vi har bara legat och slöat hela dagen förutom när vi fick något typ "träningsryck" eller vad man nu ska äga.. hmm.. Vi ska i alla fall börja fara ut och springa nu. Det har vi tänkt länge men båda två har gått och dragit på en jäkla förkylning jätte länge! Men nu så :)



Min favvofrukost :) Stekt ägg med macka och ketchup :D

Kommentarer
Postat av: Din Älskling.

Vi hade riktigt kul!:) och väldigtväldigt mysigt! men titta, det blev ju en bra bild på mig för ovanlighetens skull:) och en rikgtigt fin och god frukost gjorde du ju också, du är för underbar älskling! jag gjorde ju bara precis vad du skulle gjort för mig om jag mått lika dåligt, det faller sig väldigt naturligt för mig att ta hand om dig när du inte mår bra för du är det viktigaste för mig, det som betyder mest. jagälskardig!

2009-09-27 @ 21:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0