Morgon

Goooodmorning! Nu är jag uppe igen.. Sov typ 10 timmar inatt, inte illa, men jag tror det behövdes. Var inte speciellt fräch igår.. Igår kväll var Emil i alla fall hit, för jag var själv hemma, inte så kul när man mår dåligt :/ Vi såg på Little Miss Sunshine, min nya favorit film. Den nya Juno för mig typ :) Det var så mysigt att han kom hit, hade ju inte haft en speciellt rolig dag direkt.. Det roligaste var väl att sitta och peta lim ur locket på limburken.. Hm, det är faktiskt rätt.. Underhållande.. Men min söta pojkvän hade ju köpt med sig en Gott och Blandat :D Perfekt, det gjorde min dag :D

Uh, imorse när jag vaknade upp så kände jag mig på jätte konstigt humör. Har drömt massor av läskiga saker inatt. Det är inte så kul att vakna upp och fortfarande tro att man är kvar i drömmen. :/

Äh.. Vet inte det här med bilder alltså. Ärligt, statisktiken ökar som bara f*n när man laggt in en bild, spelar ingen roll på vad egentligen.. Men jaa.. Jag har ju inte gått utanför huset på någon dag så jag lägger upp en äldre bild eller vad man nu ska säga. Från när jag var nyklippt. Haha, jag går fortfarande omkring och är supernöjd och småler för mig själv över att jag vågade klippa mig ;)




NöjdNöjdNöjd :)

Puss på Emil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0