Nyklippt :)

Hello! Internet har inte funkat förens idag! Booo! Fattar inte vad felet är.. Hmm.. Jaja. Nu har jag varit i skolan i alla fall! Himla kul att träffa Hannah och Jannie igen! De var ju på Rhodos samtidigt som jag var på Kreta. Så vi har missat lika mycket, haha :) Igår så var jag ju i skolan, sen åkte jag hem och for och klippte mig! Jag blev supernöjd!!! Ska absolut fortsätta klippa mig hos henne! Skönt när den som klipper verkligen lyssnar och inte bara kör på utan att bry sig. Har ju hänt ett antal gånger.. Suck. Men nu så, nu är jag nöjd och glad :)

Idag hade jag två lektioner, Redovisning & Beskattning och Geografi. Rätt skönt :) Kom alldeles nyss hem och ska snart hjälpa Anna-Maria som ska ha sin första redovisning. :)






Kommentarer
Postat av: din Emil i lönneberga! :)

åhå! min snygging! :) du är så grymt grymt snygg och helt slående vacker! så kul att frissan lyssnade på dig och gjorde precis som du ville ha det, det blev superbra ju :) jag älskar dig!

2009-09-09 @ 17:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0