Sjuk?

Hello!! Nu har jag precis kommit hem och på en stund kommer emil hit :) Jeeej :) Vi ska plugga och bara mysa på.. Börjar bli lite sjuk tror jag, har jätte ont när jag sväljer och känner mig helt seg i kroppen.. Suck. Jag hatar att vara sjuk! Nu ska jag fortsätta städa lite i mitt rum så att det blir fint någon gång! Skriver mer sen :) Hejs!

Såhär mycket gör jag på lektionerna ;)




Vet inte.. är bara väldigt väldigt nöjd med att jag klippte lugg tillslut.. Gick ju och tänkte på det hela sommaren typ :) I´m Happy :D

Kommentarer
Postat av: din bara din.

du är ju bara för snygg !:) och du verkar ju göra massor av vettigt under dina lektioner, Enilgt migg iaf:) jag älskar dig. / din Emil

2009-09-19 @ 11:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0