Hemma igen :)

Halloj! Nu är jag hemma igen, tr det eller ej men det är rätt skönt! Kreta var hur bra som helst, som vanligt! Dövarmt, men det är väl så det ska vara? ;) Jaja, här kommer lite bilder, kan skriva lite under dem så vet ni vad jag gjort :D


Jag första dagen, påklädd för att handla.. Man var typ tvungen att gå över en stor väg för att komma fram, och ni vet ju hur de kör där! Tog ett tag innan jag kom över.. 

Hotel Nontas! Fint!

Mimmi i poolen! Underbart!

Jag första kvällen vi gick ut och åt :) Då åt vi på "hörnan". Det var så kul, de kände igen oss på en gång så det blev en massa kramar och allt! Super kul! Äntligen någon att dricka raki med tänkte de väl ;) Haha!

Mimmi och mamma

Godnatt för dag 1.. Trött var jag!

Dag2

Gooodmorgon!

Trodde aldrig jag skulle ta på mig en kepa alltså! Inte bland folk! Men här är beviset. Mimmi lånade ut den till mig.. Kommer snart en ny överaskning!


Kväll nr 2, mysig kväll.. Enda dagen på den här veckan som ja gverkligen åt någonting. Vet inte vad det var med mig. Har inte varit sugen på mat på en hel vecka. Så nu är jag svinhungrig!

Typ dag 3 och kanske 4.. har börjat blanda ihop bilderna, inte bra!

OCH HÄR KOMMER ÖVERASKNINGEN!!


Jag har köpt mig en egen truckerkeps!;) Haha! Trodde aldrig det skulle hända. Och vet ni, jag gillar den verkligen!

Söta mimmi!

Jag är på g! Haha.. På hörnan igen :)

Nä.. vet ni vad.. Nu minns jag inte alls vilken ordning bilderna kommer, så nu lägger jag bara upp :)


Raki.. Huu! Smakar för jäkligt! Men i bra sällskap så ;)

Mamma :)

Jag och mimmi delade på glass :D


Köpte den här på Bershka (?), typ sverigen Gina :) Hade den sista kvällen, hehe.. Då åt vi på hörnan, blev bortgift och allt ;)


Och innan kvällen är slut så är jag såklart där med sugröret ;) Rakt ner i rakikannan ;)

Lägger kanske upp någon mer bild sen, det tog ju en sån jäkla tid!

Men nu ska jag duscha, packa upp, städa mitt rum och sen ska jag vara med min älskling! Guud, såjag har längtat!


Kommentarer
Postat av: Janne

Ser helt ok ut, men.....SLÄNG den där kepsen. Den klär dig inte!!!!!

2009-09-05 @ 19:26:15
Postat av: Anna-Sara

Vad menar du nu? HAHAHA! Du tror inte jag hade dig i tankarna när jag köpte den janne? ;D

2009-09-06 @ 19:00:20
Postat av: Din pojke!;)

hon ser mer än "ok ut" alldeles strålande bländande vacker!:) inga men, det finns ingen tveckan om att hon är den vackraste i hela världen! sådeså;) jag älskar dig annasara!

2009-09-08 @ 16:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0