Fredag

Idag har jag haft 2 lektioner, matte och geografi. Visste ni att ja läser matte c? Ballt va? Eller så inte, det är ett riktigt mörker! Jaja, inget att göra åt det nu. Efter de lektionerna gick vi och åt lunch, Pizzasoppa, helt okej gott :) Sen så drog jag en sväng på stan innan bussen skulle gå. Hittade ingenting, tråkigt, för jag var verkligen shopping sugen. Suck.. Jaja :)

På cubus, haha. Dock mina egna kläder ;)


Och nu är det helg! Emil har just gått och börjat med maten, underbart!

Kommentarer
Postat av: Janne

Men titta!!!!

Nu är du ju tillbaka på första sidan:)

Nice.

2009-09-11 @ 22:52:15
Postat av: Din Älskling! :)

helt underbart snygg du är! :) i love u.

2009-09-13 @ 18:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0