Äntligen lördag!

Äntligen lördag! Skönt att ha klarat den här veckan också utan några större missar :) Hehe.. Idag är det min och Emils 11 månadersdag, underbart! Vi ska ta och äta någonting gott till middag snart och sen vet jag inte riktigt vad som händer. Tippar på en riktig myskväll! Just nu är inte emil här, han är och hälsar på sin pappa som fyller år, så jag tänkte överraska honom och vara klar med middagen så han kommer :)

Igår så gjorde jag inte så mycket. Jag var hemma och mös med mamma och mimmi, det var skönt med en hemmakväll, det var väldigt länge sen. Någon är alltid borta, men igår var vi alla tre :) Mys! Nu ska jag slänga in klyftpotatisen :) Tjing :)

Min lilla kavaj :)

Kommentarer
Postat av: Din Älskling! :)

du är ju så otroligt snygg älskling ;) jag ärlskar dig hur mycket som helst!

2010-04-25 @ 20:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0