Dagen efter

Det här har jag ju verkligen inte tid med, men ändå.. Kom just hem från Emil, och mår som jag förtjänar antar jag ;) Nä, men det var en riktigt kul kväll igår och vi insåg att vi harblandat många dåliga groggar i våra dagar, för igår hittade vi GROGGEN. Om ni förstår. Helt perfekt. Söt, men inte sliskig, och syrlig! Perfekt! Tom Collins!

Förutom det då så grillade vi, jätte gott var det! Vi körde verkligen lime tema igår. Kyckling marinerat med lime, limedricka, lime, lime, lime :) Gott! Sen spelade vi Våghals 2, Det var kul! Men alla ni som fick något konstigt sms av mig igår, det var spelet, inte jag ;)

Vi for också iväg till en annan fest, men den var inge kul så då åkte vi tillbaka hem igen ;) Jag tror vi kom isäng vid halv 4 och jag vaknade typ vid 8 igen och nu ska jag börja fixa för barnkalaset vi ska ha idag :)

Och några bilder...










Efter den här blev det läggdags i alla fall...

Dagenefterpojken <3

Dagenefterfrukost :)


Kommentarer
Postat av: Din Emil.

Det var en kul kväll med mycket tokiga uppdrag och kommentarer :) en helt lyckad kväll även om grillnigen tog sin tid, tack för att du hoppade över att nämna det i din blogg älskling ;) lovar att göra det bättre nästa gång :) älskardig.

2010-04-20 @ 21:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0