Dagen

Hellu! Nu sitter jag och ska försöka skriva en argumentation om varför man ska få ha slöja på sig, om man nu vill det. Det går inget vidare.. Suck... Någon som har någon idé? Eller ett helt annat ämne att skriva om? Vad som helst funkar!

Jag var nyss ute och gick med mamma i nästan en timma :) Sen så tog jag som sagt och sökte in till olika sjuksköterskeutbildningar som börjar till hösten! Gud så spännande det känns ändå! Nu har jag ju som ett mål att jobba mot, ett riktigt mål :) Det känns roligt!

Imorgon blir det nog fest hos emil :) Alla är välkommna ;) Men innan det så ska vi nog käka grillspett jag och älsklingen. Limemarinerade kycklingspett med haloumi (?), sqash (?), och rödlök (vet i alla fall hur det stavas). Det ska bli supergott! What to wear?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0