Discohelg

Hmm.. Idag har jag blivit tvärsjuk. Vaknade imorse med en jäkla huvudvärk, feber och ons i halsen + att jag mådde sådär jäkla dåligt som jag kan göra ibland då jag antingen inte sovit som jag ska eller ätit ordentligt. Så det blev ingen skola för mig idag.. Däremot så har vi ju våra discon ikväll, hoppas jag kan piggna till så att jag inte behöver gå omkring och må dåligt :( Det är förresten våra sista discon nu i helgen, på sätt och vis är det skönt, men ändå lite tråkigt. Vårat underbara företag måste snart avvecklas :( Men jag är jäkligt stolt över att vi har klarat det så himla bra :D

Jag vet att det varit lite dåligt med uppdateringar i veckan, det känns som att vi har haft hur mycket som helst i skolan. Eller så är det bara jag som fått en liten chock över att behöva göra någonting över huvudtaget efter mitt slöa påsklov ;)


Nu ska jag fortsätta med min psykologiuppgift :) Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: Janne

Pigga på dig!!!

Kom ihåg det är alltid bättre att vara frisk och rik än sjuk och fattig :)

2010-04-16 @ 18:30:39
Postat av: AnnaSara

Alltid ;)

2010-04-17 @ 15:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0