En pluggkväll, igen

Så, nu är jag helt slut effter timmar av pluggande! Men det har gått bra :) Nu har jag just suttit och kollat in lite lägenheter och så. Som sagt, det känns stort! Jag har också pratat med pappa, och han OCH mina två småsyskon kommer upp till studenten! Jeejjj! :) Det ska bli så kul!

Jag håller även på att köpa en kamera, eller jag och emil gör det. :) Den är rosa och fin, det får emil stå ut med ändå ;) Nu ska jag ställa mig framför spegeln och öva på mitt tal :) Tjingeling!

Och ja, jag ska lägga upp bilder på min balklänning.. ;) Snart... ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Jaa, vad ska man säga. Bättre sent än aldrig? Eller? ;) Äsch, då. Det var ju tråkigt.. För mig i alla fall. Men kul för dig med jobb all summer long. Vart har du då fått jobb? Ja! Absolut. Snart ska vi ut och gå tycker jag. Får inte vänta för länge! kram

2010-04-22 @ 16:35:51
URL: http://ismego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0